Baza wiedzy

Wiedza i narzędzia przydatne w codziennej pracy Animatora

Obsługa portalu

Z kim się kontaktować w razie problemów i pytań?

Spis treści

    DZIAŁ HELPDESK

    Dział helpdesk udziela informacji dotyczących wsparcia technicznego, rozwiązywania błędów pojawiających się w portalu i na kontach użytkowników, zakładania nowych kont, zarządzania bazą danych na portalu, uzupełniania kalendarza i raportu, wysłanych newsletterów, procedury zmiany animatora, statusu wygenerowanego raportu, statusu przelewu.

    numery telefonów: 795 558 266, 795 116 112; e-mail: rozliczenia@frkf.pl

    KOORDYNATORZY REGIONALNI

    Koordynatorzy regionalni udzielają informacji na temat: wysyłanych newsletterów (imprezy, szkolenia, akcje sportowe), konferencji regionalnych, zmian animatorów pracujących na Orliku, nieprawidłowości występujących na Orliku oraz kontroli. 

    Numery telefonów:

    • Woj.:  śląskie, podkarpackie, małopolskie, lubelskie - (32) 757 66 37
    • Woj.:  wielkopolskie, dolnośląskie, opolskie, lubuskie – 784 878 240
    • Woj.:  łódzkie, mazowieckie, świętokrzyskie, podlaskie – 602 644 579
    • Woj.: zachodniopomorskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie -  602 644 807 
    DZIAŁ KADR I ROZLICZEŃ

    Dział kadr udziela informacji dotyczących statusu przelewu, statusu przesłanej umowy, wystawiania zaświadczeń, zmiany rachunku.

    numer telefonu: 603 950 470;e-mail: kadry@frkf.pl 

    DZIAŁ OBSŁUGI PORTALU

    Informacji na temat działania portalu, błędów technicznych, kont w portalu NaszOrlik.pl, wizytówek Orlików udziela dział obsługi portalu.e-mail: portalanimator@frkf.pl  

    Komentarze